bugaboo

Alla inlägg under november 2012

Av bugaboo - 30 november 2012 21:14

       

Av bugaboo - 30 november 2012 21:07

 

I torsdags ringde Tobbe och frågade om vi skulle luncha på Patola (kinarestaurang) och sedan sticka till Emporia. Har inte varit på Emporia ännu så det känndes spännande.

Så vad tyckte jag nu om Emporia?

Jag hade nog blivit mer fashinerad avd et om jag inte upplevt MBK i Bangkok, för det finns inga ord att beskriva det köpcentrumet utan man måste uppleva det=)

Men jag hade en trevlig dag iaf.


 

Av bugaboo - 27 november 2012 21:00

         

Av bugaboo - 25 november 2012 19:45

 

Av bugaboo - 24 november 2012 19:53

 

Idag har vi åkt till Lund för att fira att Hampus som fyller 10 år på måndag. Först åt vi pizza alla (Lena, Lennart, Rickard, Roger, jag och Hampus). Sedan blev det paketöppning för Hampus. Det stora paketet förbryllade Hampus som funderade vad som kunde vara så stort??

Efteråt så blev det fika, Lena hade fixat en Hampustårta och massa goda kakor till.

Jag som ÄLSKAR kakor och gottis och tårtor...MUMS  

Så nu e vi hemma och vi har handlat ytterligare mer gottis....inte jag för Lena packade med den sista tårtabiten till mig...JIPPI!!!


         

Av bugaboo - 23 november 2012 20:57

 

Idag har jag fått sova ut en stund efter Adde åkt till skolan. Sedan bard et först av till lappis för att lämna övernattningsväskan och sen vidare till habiliteringen på möte.

Det var ett stort möte där både skola, lappis, logoped, arbetsterapeut och jag var med.

Så det var skönt att gå igenom allt om Adde och vad som sker i hans utveckling.

Efter det mötet så stack jag för att hämta mamma och Adele, mamma passar Adele för Johanna skulle på jobbfest.

Så då passade vi på att åka till Hörby till mormor och hälsade på (såklart var Lennart med oxå).

Vi hade så roligt åt Lennart på vägen hem för jag har en minimal låda i bilen som Lennart hade bestämmt sig för att han skulle ligga i...vi skrattade åt fjanten så jag fick en hostattack och tårarna rann.


           

Av bugaboo - 22 november 2012 19:45

 

Detta är verkligen längesedan. Tänk om man kunde få spola tillbaka tiden några år och bara vara vis nog att göra rätt för sig. Då hade man verkligen kunnat stöpa sin egna framtid precis som man hade velat ha den. Men men, jag klagar inte, jag har ju träffat mannen i mitt liv och har världens bästa son. Plus att jag har fått ett extra busfrö vid namn Hampus som gör att varannan helg blir full rulle.


Av bugaboo - 22 november 2012 19:42

Ikväll så blev det en rejäl klippning på Addefnatt, han hade blivit så långhårig. eftersom Adde ligger ner en del och alltid har nackstöd på alla sina stolar så gnuggas håret som ett svinto.

Så det är bara att kapa rejält för det växer som ogräs.

Efter klippningen ville Adde sitta i Rogers knä för att snacka massa skit medans jag dammsög. Roligt hade dom iaf=)


 

Presentation


Min vardag och ingen annans!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards