bugaboo

Alla inlägg under november 2012

Av bugaboo - 22 november 2012 19:19

               

Av bugaboo - 22 november 2012 15:18

 

Idag ringde interflora till mig och sa att där fanns ett blommogram till mig.

Jag anade attd et var från Roger och det var det=)

Så fint gjort av honom, vi firar inte något alls utan han ville bara visa hur mycket han älskar mig. Jag vet att jag absolut inte är lätt att leva med, men står herr Andersson ut och älskar mig som jag är så betyder det oerhört mycket.   

 

Av bugaboo - 22 november 2012 09:45

       

Av bugaboo - 22 november 2012 08:57

 

Igår morse vid 6 på morgonen så gick jag in för att duscha, precis när jag ska kliva in i badkaret så sitter denna äckliga lurviga sak och stirrar på mig. Det var en obehaglig upplevelse även om vissa tycker att dom är sååå söta. Nä en riktig cirkusmus var det, tog nästan 1 timme för bovärden att fånga denna lilla konst mus.

 

 

Efter all uppståndelse som då adde tyckte var hur roligt som helst, så bar det av till hjälpmdelcentralen i Lund. Där har Adde fått en tippbräda som ska hjälpa honom att kunna stå lite bakåtlutad eftersom Adde hänger fram med huvudet extremt mycket.

Men nu blev det häng på sidan istället "skratt".

Så vi testade en halskrage, det blir bara värre med alla accessoarer som Adde får ju äldre han blir. Men vi skämtade till det och sa: ju mer pynt på Adde desto mer liknar han en julgran och vi är ju rätt på tiden=)


     

Av bugaboo - 22 november 2012 08:50

Ny blogg blev det ja! Lite tråkigt att jag inte kan fortsätta på min gamla, men det visade sig att jag har nått min gräns för vad som är gratis. Och jag tänker inte betala för att få blogga vidare på blogspot.

Då testar vi här och gör en fortsättning på förra bloggen sara-bugaboo.blogspot.com .

Välkommna!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min vardag och ingen annans!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards