bugaboo

Direktlänk till inlägg 18 januari 2013

Händelserik fredag med andra ord!

Av bugaboo - 18 januari 2013 20:05

 

Idag så började dagen i full fart, iväg med Adde till skolan och direkt ringa Addes arbetsterapeut för att berätta att bromsen på rullstolen hade hakat upp sig. Och alltid är det sånt som händer på fredagar.

Sedan kom Lena och Lennart för att hjälpa oss att sätta upp en fondvägg i hallen eftersom när solen står på den väggen så ser man ALLA skavanker. Det var roligt att hjälpa till och lära sig hur man tapetserar. Och när vi hade fikat klart efter tapetseringen så kom UPS med våran efterlängtade tavla som vi beställt från England. Så då fick jag hjälp igen att sätta upp den.

Sedan lämnade Lena och Lennart för att bege sig hemmåt då fick jag sms att mina gardiner från jotex hade kommit som jag hade beställt till tvättstugan.

Så när väl Roger kom hem så satte vi upp klockan vi fått av mamma och jörgen på väggen, och nu på kvällen har jag fixat med gardinerna i tvättstugan.

Jag e bara så supernöjd med hur denna dagen varit, och jag är så tacksam för att jag ha fått Lena och Lennart som svärföräldrar som är så hjälpsamma. Uppskattas hur mycket som helst från både mig och Roger.


           

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bugaboo - 7 augusti 2016 16:27

1/8

Av bugaboo - 1 augusti 2016 20:38

Idag har jag färgat håret på Nina och Suss plus lagt makeup på mamma och suss. ...

Av bugaboo - 29 juli 2016 19:12

Addes farfar och Eva kom ner från Uppsala på deras årliga besök. Blev att tura med färjan och vi hade beställt bord för Öresunds buffé. ...

Av bugaboo - 27 juli 2016 00:30

Adde var på tropikariet idag med assistenterna. Adde fick både känna på en sjöstjärna och en hästsko krabba och en orm. Sista bilden e från i förrgår när vi var på dollar store och testade en rolig hatt. ...

Av bugaboo - 23 juli 2016 17:59

Presentation


Min vardag och ingen annans!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards