bugaboo

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av bugaboo - 1 mars 2013 09:49

 


Roger är verkligen en av de personerna som gör mitt liv bättre. För det första så visar jag kanske inte min uppskattning så ofta men jag hoppas att han vet ändå vad han betyder för mig. Han är alltid hjälpsam gentemot mig och nu har han tagit det största steget gentemot min son. Jag har fått jobb och jobbar ibland kvällar och nätter och det har varit tufft för att få ihopa allt med Adde, men då ställer Roger upp direkt utan att ifrågasätta. Jag vet att det är inget vanligt barn jag har och det är mer jobb och såklart det största hindret för Roger är att byta bajsblöja, för om man säger så är Adde snart 10 år och det är ingen bebisblöja direkt.

Men som Roger säger: Vi är en familj och såklart jag finns där för att hjälpa till, inga problem...lite tussar i näsan så ska det gå.

Detta känns starkt i mitt mamma hjärta eftersom Adde blir så glad och tycker det e kul när Roger engagerar sig med han och skojar. Roger är verkligen en av de bästa sakerna som hänt mig och han förstår mig och vet exakt hur jag fungerar ( är inte den lättaste att leva med om man säger så ) Så vi bråkar aldrig och vardagen flyter på. Jag vet att det är Roger jag tänker leva med resten av mitt liv för han får mig att må bra och är den största stöttepelaren.

Tack Roger!

Presentation


Min vardag och ingen annans!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards