bugaboo

Direktlänk till inlägg 18 februari 2013

Helgen som gått

Av bugaboo - 18 februari 2013 19:02

 

Denna helgen var tänkt att gå i en annan riktning med utgång med Dorpan och Uffe, men tyvärr så grusades dom. Jag var super taggad att gå ut och hade sett fram emot det, så det blev att vi drog till Ida och Pade först och sedan visare till Anders som hade fyllt år och hade en liten samling med vänner där hemma. Vi drog vidare sen till Swingan och såklart så var mitt favvogolv ( R`n`B) öppet just denna kvällen när Dorpan inte var med ;( Men jag och Ida dansade på som bara den. Ida hade en hel del nostalgilåtar som spelades så Ida hon både rappade och sjöng. Träffade på en av Rogers arbetskollegor Titti som var en trevlig tjej men hade ALDRIG varit på Swingan och hon blev som ett barn i godissffären och blev helt stirrig av lycka. Vi hade så roligt hur hon reagerade på varje dansgolv vi visade henne..Hon klappade händerna och studsade som en gummiboll fram och tebax.

Men iaf så hade Roger fixat en övernattning på hotell precis bakom centralstationen som en alla hjärtans dag present till oss, så vi kunde rå om varandra och han vet hur överförtjust jag är i hotell frukost=) En helt klart super härlig helg.




 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bugaboo - 7 augusti 2016 16:27

1/8

Av bugaboo - 1 augusti 2016 20:38

Idag har jag färgat håret på Nina och Suss plus lagt makeup på mamma och suss. ...

Av bugaboo - 29 juli 2016 19:12

Addes farfar och Eva kom ner från Uppsala på deras årliga besök. Blev att tura med färjan och vi hade beställt bord för Öresunds buffé. ...

Av bugaboo - 27 juli 2016 00:30

Adde var på tropikariet idag med assistenterna. Adde fick både känna på en sjöstjärna och en hästsko krabba och en orm. Sista bilden e från i förrgår när vi var på dollar store och testade en rolig hatt. ...

Av bugaboo - 23 juli 2016 17:59

Presentation


Min vardag och ingen annans!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards